دقت در نحوه خرید عطر و ادکلن توسط اشخاص مختلف نشان میدهد که افراد از شیوههای مختلف و گاهی عجیب و غریبی برای انتخاب عطر و ادکلن مورد نظر خود استفاده می کنند. مثلا آنهایی که جوانترهستند بیشتر از دوستان و اطرافیان خود تقلید میکنند و بدون توجه به اینکه رایحه عطر می تواند با نوع پوست تغییر کند همان محصول را از فروشگاه خریداری میکنند.بیلبوردهای تبلیغاتی و شیشههای پر زرق و برق محرک خرید بعضی دیگر است، بعضی از افراد مسنتر هم سعی میکنند به برند خاصی وفادار بمانند یا حتی هستند کسانی که از هرچه دردسترسشان باشد استفاده میکنند.
متن نظر شما(اجباری)*